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  1. 紀要
  2. 津山工業高等専門学校紀要
  3. 60巻 (2018)

競技用低燃費車両の開発 –エンジンシステム–

https://tsuyama-nit.repo.nii.ac.jp/records/1761
https://tsuyama-nit.repo.nii.ac.jp/records/1761
3c480eb3-7e58-44a4-828e-b9382659d4da
名前 / ファイル ライセンス アクション
kiyou2018r04.pdf kiyou2018r04 (1.7 MB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2019-04-24
タイトル
タイトル 競技用低燃費車両の開発 –エンジンシステム–
タイトル
タイトル Development of higher-mileage car – engine system –
言語 en
言語
言語 jpn
キーワード
主題Scheme Other
主題 Higher-mileage car
キーワード
主題Scheme Other
主題 Engine system
キーワード
主題Scheme Other
主題 Response surface methodology
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 山口, 大造

× 山口, 大造

山口, 大造

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鳥取, 涼太

× 鳥取, 涼太

鳥取, 涼太

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桑原, 諒也

× 桑原, 諒也

桑原, 諒也

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岡田, 遥輝

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石川, 雄基

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見當, 豊

× 見當, 豊

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植月, 優衣

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植月, 優衣

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河原, みほ

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川村, 純司

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中島, 哲史

× 中島, 哲史

中島, 哲史

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佐伯, 文浩

× 佐伯, 文浩

佐伯, 文浩

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著者(別表記)
姓名 YAMAGUCHI, Daizo
著者(別表記)
姓名 TOTTORI, Ryota
著者(別表記)
姓名 KUWAHARA, Ryoya
著者(別表記)
姓名 OKADA, Haruki
著者(別表記)
姓名 ISHIKAWA, Yuki
著者(別表記)
姓名 MIATARI, Yutaka
著者(別表記)
姓名 UETSUKI, Yui
著者(別表記)
姓名 KAWAHARA, Miho
著者(別表記)
姓名 KAWAMURA, Junji
著者(別表記)
姓名 NAKASHIMA, Tetsushi
著者(別表記)
姓名 SAEKI, Fumihiro
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 An internal combustion engine vehicle which has been invented for 120 years is absolutely imperative for our life. Green action and resource-saving are the key technologies for automobile engineering. Hybrid car, hybrid electric vehicle, electric vehicle, and clean diesel have been developed. New diesel and petrol cars and vans will be banned in the UK from 2040 in a bid to address air pollution, the government has announced in July 2017. However, an internal combustion engine vehicle will maintain holding a key position at least 20 years. The competition for gasoline mileage “Honda eco-mileage challenge” is held since 1981. Here we show the newly developed experimental production vehicle. Gasoline mileage has been optimized by response surface methodology.
日本十進分類法
主題Scheme NDC
主題 530
備考
論文
書誌情報 津山工業高等専門学校紀要
en : Bulletin of National Institute of Technology, Tsuyama College

巻 60, p. 19-23, 発行日 2019-03-30
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 0287-7066
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AN00149351
出版者
津山工業高等専門学校
出版者(別表記)
出版者 National Institute of Technology, Tsuyama College
著者版フラグ
内容記述タイプ Other
内容記述 publisher
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Ver.1 2023-07-25 10:11:19.844741
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